Allpool on mõned lihtsad võtted, kuidas sporditreeningusse tekitada veebi vahendusel veidi jõulumeeleolu, väärtustada tänulikkust ja tõsta tiimitunnet. Iga idee puhul tuleb treeneril kaaluda selle eakohasust ja sobivust, tundes oma sportlasi kõige paremini.

  1. Tänusein kasutades nt Google-dokumenti või keskkonda Padlet.com. Igaüks saab dokumenti kirjutada põhjuseid, miks nad on spordiklubi/treeneri/trenni eest tänulikud. Samuti võib dokumenti lisada kõigi sportlaste/treenerite/personali nimed ning kirjutada neile julgustust ja komplimente. Dokumendi võib hiljem kaunilt kujundada ning kas e-posti või tavapostiga kodudesse saata.
  2. Mis läks sel aastal hästi? Eelpool toodud keskkondi kasutades võib jagada, mis läks sel aastal hästi ja mis poleks võimalik olnud, kui seda aastat poleks sellisena aset leidnud.
  3. Igaühele salajane sõber! Moodustage paarid salajastest sõpradest (nö Secret Santa) kasutades veebikeskkonda drawnames.com, elfster.com, mywishlist.online/secretsanta. Igaüks saab enda sõbrale pühendada videoloo, teha e-kaardi, iseloomuliku meemi vm, mis loob hea meeleolu ja paneb sõpra end väärtuslikuna tundma.
  4. Videopidu. Tavapärases veebikeskkonnas, kus on harjutud kogunema, saab igaüks jagada lühikest videot: nt video, mis loob talle alati hea tuju; selle aasta kõige iseloomulikum video; video, kus on kõige rohkem punast (kollast, rohelist vm) värvi; siingi võib kasutada salajaste sõprade ideed ja valida video, mis pühendatakse sõbrale.
  5. Treeneri toetav roll. Lisaks sportlikule poolele saab treener erinevatel viisidel toetada sportlaste mitmekülgset arengut. Saab kinnitada, kui olulised on olnud sportlaste senised pingutused. Võib julgustada, et kui keegi tunneb ennast halvasti, üksikuna, masenduses, tuleb leida usaldusväärne ärakuulaja (laste puhul täiskasvanu), kellega seda jagada. Saab julgustada oma pere ja lähedastega rohkem aega veetma. Tuleb jagada, et lisaks spordialastele oskustele on hea märgata ka muid oskusi, mida spordi kaudu õpitud: distsipliin, suhtlemisoskus, meeskonnatöö, aja planeerimine jne.